Tutorial Tuesdays * upcycled glass jars

March 20, 2012



I am completely smitten with this darling blog I discovered on Pinterest: my 2nd hand life. I am still trying to figure out which language she's blogging in... my guess is Finnish. Luckily, lovely Maiju is posting in English as well!
Her upcycled glass jars are too die for. These are now topping my ever growing list of DIY projects!

Ik pin, jij pint, wij pinnen... Aaahhhh... Pinterest... wat is me dat verslavend zeg!
Ik was ze al vaker tegengekomen: glazen potten met gepimpte deksels, maar deze van my 2nd hand life zijn zo mooi, dat ik nu echt zelf wel aan de slag wil met een paar potten, restjes verf en wat oude plastic diertjes. Die zal ik waarschijnlijk wel in de kringloopwinkel mogen gaan zoeken, want vrijwillig zal Max geen enkel exemplaar van zijn beestenbende willen afstaan, vrees ik.


Photos: my 2nd hand life
Posted by:
Pin It Now!

2 comments:

Anonymous said...

cool! ook leuk om eens te knutselen op één van de volgende verjaardagsfeestjes...
Iris

Anonymous said...

yes, it's Finnish ;)